onsdag 30 december 2009

Nytt år...

Herregud, nu är det snart nytt år. Gud vad tiden går fort. Det liksom bara springer iväg.

Ja jag har ju summerat detta året med ett formulär som ni har kunnat läsa och det stämmer faktiskt...

Ja annars har jag nog inte så mycket att berätta. Har tyvärr fortsatt att umgåtts med personen jag har berättat om, jag kan inte låt bli och vi har setts ganska regelbundet och jag hoppas väl någonstans att han ska kunna tycka om mig som jag gör. Vi gör saker som par gör, umgås, gör saker ihop osv men jag kan ändå inte sätta fingret på vad vi är.

Han har sagt att han trivs i mitt sällskap och faktiskt att han tycker om mig men jag vet ju inte hur mkt jag vågar lite på det heller. Är ju rädd att bli sårat även om han har sårat mig genom att inte ge mig det svaret jag ville ha men jag umgås hellre med honom så här än inte alls. Vem vet han kanske upptäcker vilken bra tjej jag är för honom(önsketänkande kanske) men man vet aldrig.

Kramar

9 kommentarer:

  1. Ja visst går tiden fort...

    Ja du Josse, du gör ju så klart som du vill. Men jag får känslan av att han bara leker med dig. Och du låter honom göra det... Har han inte insett det nu så lär han väl inte göra det sen heller. Det är ju så att nu får han det bästa av två världar. Han får mysa när det passar honom, men han är ändå fri som fågeln och har inga förpliktelser. Smidigt för honom, men inte för dig i slutändan...
    Han vet ju precis vart han har dig.
    Men det är så klart ditt val, jag vill bara ditt bästa och vill att du ska hitta nån som förtjänar dig och inte bara utnyttjar dig.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja Jenny, jag vet. O jag är dum och arg på mig själv att jag tillåter mig att fortsätta träffa honom men det är fan inte lätt :o)

    Visst får han det bästa av mig, han hör av sig när han vill och jag träffar honom. Ja, han leker nog med mig det tror jag oxå men jag vill ju helst att han inte gör de.

    Man gör många dumma val här i livet och det är bara jag som mår dåligt av det oxå.

    Tack så mkt för stödet :o)

    Hoppas Ni mår bättre.

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År till dig med!! =) Hoppas att allt vänder sig till det bästa för dig!

    Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Vad bra att du tog det på rätt sätt. Vill ju som sagt bara ditt bästa. Och jag vet såå väl att det är allt annat än lätt. Du är värd så mycket bättre bara gumman.

    Hoppas nu att 2010 blir ditt år!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Ja Jenny, det är klart. Jag vet precis va du menar...O jag ska väl ta en rejäl funderare över hur vi ska fortsätta.

    Tack va go du är :o)

    Ja det hoppas jag med. Det kan ju vända snabbt!

    Gott Nytt År!

    Stor Kram

    SvaraRadera
  6. Ja det tycker jag låter bra. Eller fråga honom om det är värt att fortsätta. För om ni nu gör alla saker som par gör, varför är ni inte ett par??
    Vill inte att du ska bli sårad!

    Ja absolut, det blir till att ta nya tag och se vad som väntar bakom hörnet!
    Ha en underbar dag!
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Ja vi gör ju det. Nu har vi umgåtts varje dag i över 1 vecka. Igår, måndag, var första natten jag sov hemma själv sedan juldagen...
    Nej jag vill inte bli sårad men det värsta är att jag tycker så fruktansvärt mkt om honom o vill inte förlora honom heller för den delen.

    Japp precis....Nytt år, nya tag :o). Hoppas ni hade en bra nyår och att ni mår bra igen.

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Jo, fast är det värt att "offra" flera månader på honom om det ändå inte kommer bli nåt mer? Då kanske du missar nån som är toppen på alla sätt och vis istället.
    Man måste ju vara två med samma mål tyvärr... Och är han bara ute efter att ha lite kul för stunden så kommer det ju sluta med att du blir sårad i slutänden i alla fall :( Oavsett om det blir nu eller senare, när du kanske har ännu starkare känslor för honom. Har du frågat honom hur han ser på framtiden?

    Kram!

    SvaraRadera