torsdag 10 december 2009

Jul o tankar

Idag har jag gjort lite juligt här hemma...Hängt upp kulor med sidenband i fönstern men det jäkla sidenbandet räckte ju inte så jag måste köpa mer imorgon.

Har haft en del att göra idag, skönt att få tänka på annat. Sen har jag varit på körövning, det var mycket roligt, snart är det dock juluppehåll.

Glömde ju berätta hur det var på ridningen i tisdags. Vi fick rida barbacka och det var en rolig upplevelse, har dock inte så ont som jag trodde jag skulle få faktiskt men jag red på underbara Cassy. Vi fick lära oss schänkel..någonting som jag inte kommer ihåg vad det heter nu och sen fick vi trava, det var roligt. Det var dock svårt första gången för man spände ju benen för att inte trilla av men sen gick när man slappnade av så gick det bättre.

Imorgon är det torsdag och tankarna för mig då åter till personen som jag tänker på...Och om de förgångna veckorna som vi har setts. Många tycker att jag ska ta de lugnt o se vad som sker, kanske är jag hetsig men jag vill ju samtidigt veta oxå. Har vi något att bygga på eller är det bara något som är för stunden? Men det får väl framtiden utvisa antar jag.

Kramar

6 kommentarer:

  1. Men ni har alltså dejtat nu ett tag eller?
    I så fall kanske man ska ta det lugnt och se vad som händer, men samtidigt är ju inte det hellre så lätt när man vill mer...
    Det är jättesvårt sånt där ju!
    Jag och Patrik pratade direkt om framtiden för vi visste liksom att det skulle vara vi. Allt föll sig så naturligt bara. Så som du sa att det gjorde med Erik...
    Om det är så att ni ses regelbundet och myser eller vad ni nu gör (Hur förklarar man bättre?? :D) så tycker jag absolut att du kan fråga honom vad han vill med det hela.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja vi har väl setts tot 8 ggr, han jobbar ju i norge så det blir ju när han är hemma osv.
    Ja det är skitsvårt...Som för Er o för mig o erik så föll sig ju allt naturligt men denna gången måste jag kämpa lite mer.

    Haha, ja myser eller hur man nu ska säga...Ja jag ska nog göra de faktiskt...för o se om det är ngn idé att hoppas.

    Tack, du är för go
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja men då så! Jag fattade i början som att ni bara träffats utan att dejta liksom... Då är det ju bara att köra på. Tycker han är skyldig dig att berätta hur han tänker. Om det är nåt seriöst som han vill satsa på eller inte. Annars är han ju inte värd att lägga en massa tid på. Dessutom riskerar du ju att bli sårad i så fall och det vill vi ju inte...

    Tycker absolut att du ska prata med honom!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hehe...oj, blev nått konstigt!

    Jag tycker också att du ska tuta å köra! Trodde inte heller att ni hade dejtat något speciellt...

    Kram kram // Jessica

    SvaraRadera
  6. Jenny - Ja det är väl bara att köra på. Ja jag tycker ju att han borde kunna göra de i alla fall.

    Jessica - Ja dejtat eller vad man nu ska säga, men vi har ju setts i alla fall. O jag tänker på honom hela tiden :o)

    Kram på er båda

    SvaraRadera