måndag 14 december 2009

Helgen som gick...

I fredags hade vi firmafest med jobbet, det var mycket mycket trevligt. Vi började med fördrink på kontoret och sedan bar det av till Score för en suverän buffé och trevligt sällskap. Till min stora glädje så hade de också "idol" på storbildskärm jag som var besviken över att jag inte skulle få se de men det fick jag.

Var dock ändå 100% säker på att Erik skulle vinna men ville helst att Calle skulle vinna, då jag tycker att han har utvecklas mest. Erik har varit så överlägset bra hela resan från start. Men det är ju ändå inte fy skam att komma 2:a .

Återigen till festen, vi var kvar på Score hela kvällen då väldigt många inte har åldern inne att komma in på krogen, vilket är synd då jag verkligen ville ut o dansa. Även om jobbet inte är det roligaste alla gånger så vet jag att jag kommer att sakna många utav dem den dagen jag slutar, vi har himla roligt ihop och jag gillar de flesta faktiskt, nu när man har lärt känna dem lite mer.
Många har ju Facebook så man får väl hålla kontakt den vägen.

I lördags var jag trött och fick feber på kvällen, var bjuden på 2 fester men jag orkade verkligen inte gå, inte för att jag bakis, vilket jag i och för sig var men förkylningen har inte släppt än och man gick väl lite väl tunnklädd i fredags.

Nu är det ny vecka och nya tag. Imorgon ska kören sjunga live i radio värmland, det ska bli riktigt roligt och nervöst. Tyvärr ingen ridning då läraren är bortrest och på onsdag är det avslutning med kören.

Snart är det jul, tiden går så fort och sen är det nytt år. Undrar vad eller om man ska ha något nyårslöfte för 2010. Kanske inte ska tro så gott om alla för man blir bara besviken.

Har inte träffat personen jag skrivit om, jättekonstigt, fattar som vanligt inget...Nu är han återigen inte lika på och jag blir galen för så här orkar jag inte hålla på, bara för att vi inte hörs på ett tag så börjar han, det är ungefär som om han vet att jag "går vidare" och kanske inte tänker på honom lika mycket, då vet att han att det är dags att höra av sig igen...Ja vi får se hur detta går, jag vet inte om jag kan förklara så mycket mer än det jag har gjort om hur jag känner/tycker om honom.

Kram och god natt!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt med fest! Inte lika roligt att du blev sjuk dock :(

    Tycker den där killen påminner lite för mycket om mitt ex. När vi inte hörts och jag bestämt mig för att strunta i honom, då hörde han av sig och så var allt som vanligt ett tag och så började det om. Det är som att de vill äta kakan och ha den kvar... Det vet ju alla att det inte går.
    Tyvärr verkar han ju inte alltför seriös om han beter sig så. Då förtjänar han inte dig!
    det är iaf vad jag tycker =)

    Krya på dig!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Nej det var inte roligt att bli sjuk men men...

    Ja du Jenny, jag håller helt med dig. Har lovat mig varje gång det blir så här att jag inte ska "falla" tillbaka men det vet du förmodligen oxå, det är fasiken inte lätt speciellt inte när man tycker om ngn så mkt. Men jag tror nog att denna gång(igen) ska jag vara lugn o inte höra av mig så får vi se men det är ju svårt eftersom jag känner som jag gör.

    Tack gumman, va go du är :o).

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jo jag vet att det är supersvårt! Jag var fast i flera år med att hoppas. Man tror att nästa gång ska bli annorlunda osv, men tyvärr blir det ju inte så...
    Det är ju så att när de börjar känna att man drar sig undan så verkar de ha nån radar och hör av sig. Pirret kommer tillbaka och man är fast!

    Jag tycker att du förtjänar det allra bästa och den här killen verkar ju inte vara det tvärr :(
    Du ska ha nån som gör allt för dig, som visar att han vill vara med dig.

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  4. Usch ja...Hmm, hoppas inte jag blir fast i flera år, herregud. det har jag inte tid med :o).
    Ja det känns som om han lever i huvudet, i hjärtat o han vet ju exakt vilka knappar han skall trycka på för att få mig på sväva på moln igen.

    Tack gumman, det värmer att du säger så :o). Det gör mig glad.
    Ja, jag hoppas att han finns någonstans där ute. Men han gömmer sig väl antar jag, hihi.

    STOR KRAM TILL DIG OCKSÅ GUMMAN!

    SvaraRadera