tisdag 6 juli 2010

God morgon!

Har varit uppe sen 7 för att tvätta innan jobbet. Sen blev det en promenad 1 timme, det var skönt. Riktigt skönt och varmt var det ute så tidigt. Kvavt som bara den men som härligt. Dags o jobba sen halv tolv, har inte så bra tider nu på sommaren, 11.30-20.00 men då är vi lediga fre-sön, visserligen är jag ju alltid ledig på helgerna men det är skönt att vara ledig på fredagar oxå, blir helgen lite längre.

I helgen är det nog grillfest på fredag och sen är jag bjuden hem till en person som ligger mig varmt om hjärtat, han känner min bästa killkompis. Har dock inga förväntningar men jag känner mig ovanligt glad, kanske ser en liten ljusglimt i mitt annars så tråkiga liv :o). Ska bara bli trevligt att träffa honom, prata lite osv. Får hoppas att det blir något så inget kommer emellan.

Imorgon ska jag till mamma och pappa efter jobbet, det är ju fotboll och Tyskland spelar mot Spanien, hoppas de vinner. Sist när de spelade mot Argentina så var de ju överlägsna :o).

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar