måndag 5 juli 2010

Sommar!

Oj, vad tiden går fort. Redan Juli månad, längtar till semestern. Den är först i augusti men tiden går så fort. Har inga planer i och för sig. Jo, en plan har jag och det är att jag ska hälsa på Anna-Karin och deras nya lilla tillskott. Hon går och väntar och väntar. Idag har hon gått över 2 veckor, bebisen får gärna komma ut nu för jag längtar jag också :o)

Annars så är det inget nytt, har inte träffat någon heller. Var på bio med en kille här för ett tag sedan och jag tyckte det klickade men vi har inte setts efter de. En killkompis(som presenterade oss) säger att han är jätteblyg men kan man vara så blyg. Det är bara att inse att han inte är intresserad. Har faktiskt inte tänkt jättemycket på de men klart det gör lite ont.

Fast jag tror att jag har lugnat ner mig lite med mitt letande eller hur man nu ska säga.

Midsommar har flutit förbi också, var med ett gäng på kusten, det var jättetrevligt, hade det mysigt, åt gott och drack gott och bara nöjt av det fina vädret och sällskapet.

Nu är jag snart på väg till jobbet. Nu har vi börjat på sommarschemat och det innebär 11.30-20.00, inte så jätteroliga tider men vi är ledig fre-sön och det är bra måste jag säga.

Denna vecka är det jobb planerat, sen är det fotboll på onsdag, som jag se hemma hos mamma och pappa och sen är det nog grillfest på fredag och en annan fest på lördag :o)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar