onsdag 21 juli 2010

Tystnad

Konstigt ibland hur det kan bli. Har mina små älsklingar här och de ligger nu o sover, idag hann vi inte med så mycket eftersom jag slutade åtta men en film o 2 påsar micro popcorn blev det i alla fall och de var så goa så. Sen nu när de har gått o lagt sig så blir det en tystnad jag inte är van vid. Känns jättekonstigt. Jag menar jag har det ju tyst varje dag när jag kommer hem om man nu inte räknar med tv. Det känns liksom tomt på något sätt. Det är väl detta som blir när man har barn, kan jag tänka mig, en konstig tystnad.

Men imorgon är det full rulle, vi ska ta sovmorgon(har ju moster tänkt i alla fall) med god frukost. Sen ska vi träffa mormor och morfar, ska väl ut och äta med dom och sen ska de få leka en hel del. Sen på kvällen blir det uteservering med ett gäng kompisar för att fira min semester :o)

På fredag ska jag ÄNTLIGEN få träffa A-K med bebisen, ska bli så underbart. Längtar så efter dem allihopa. Få snosa bebis...får se om hon får honom tillbaka ;)

Nu ska jag krypa ner till "mina" små pojkar!

Kramar o God natt!

2 kommentarer: