tisdag 17 november 2009

Fortfarande sjuk

Usch o fy o blä. Var på vårdcentralen idag, har inte fått sova något inatt, trodde att jag fått bihåle inflammation, trodde jag skulle bli knäpp här ett tag. Men det visade sig inte vara de men jag fick kortison och har fortfarande ont som busan men vi får hoppas att det försvinner och att jag är bättre i slutet av veckan. Har tagit värktablett så jag får sova lite inatt, idag har jag inte gjort annat än att sova.

Fått i mig lite fil och yoghurt också, det är svårt att öppna munnen så det har blivit lite flytande mat idag.

Annars flyter livet på som vanligt, gjorde dock misstaget att gå på konserten som kören hade i går, söndag, antar att det är därför som detta onda har brutit ut. Men som jag känner var det värt det på något sätt i alla fall, det var så roligt och stå där framme och sjunga men egentligen skulle jag väl ha stannat hemma i sängen men men. Nu får man ju lida för de ändå.

Men är jag inte bättre till på onsdag så måste jag ha ett läkarintyg för då har jag varit sjuk 1 vecka och jag hoppas verkligen inte att jag behöver de men man vet ju inte. Har en kompis som är inne på sin 3:e sjukvecka, fast hon jobbar, men ändå. Ja något skit är det väl man går med.

Kram och god natt!

3 kommentarer:

  1. Men å är du sjuk än...stackare...kram o ha det bra trots allt. Carola

    SvaraRadera
  2. Stackare, krya på dig! Du får inte vara sjuk nästa helg ;-)

    Kram Jenny Åhfeldt

    SvaraRadera
  3. Carola - Tack så mkt vännen...Ja, jag vet inte riktigt vad det är...

    Jenny - Nej det ska jag verkligen inte vara...

    Kram på Er båda

    SvaraRadera