måndag 9 november 2009

Måndag..

Idag har jag varit o blivit sminkad, eller rättare sagt, det var jag som fick göra det men med lite coaching...Blev ett bra resultat, även om det var ovant, då jag aldrig använder ALLA dessa grejer. Herregud, ska man göra sig iordning med dessa produkter får man väl börja 2 timmar innan festen börjar.

Annars har måndagen varit lugn, varit på stan med mamma en sväng, det är ju dags och börja kolla julklappar nu, det är ju snart jul. Tiden går så fort.

Imorgon väntas jobb och ridning, det ska bli så kul, längtar verkligen efter hästarna. Undrar vem man får rida då, hoppas vi får gallopera också, det är så himla kul.

Har försökt aktivera mig en del idag och det har väl gått bra tycker jag. Imorgon är jag ju borta nästan hela dagen, är nog inte hemma förrens kl halv elva men sen är jag ledig på onsdag men ska iväg på en behandling vid 10, får åka hem sen och slappa lite tror jag.

Kramar på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar