onsdag 25 november 2009

Känner mig...

Idag känner jag mig låg...Förkylningen är kvar och den jäkla bölden är tillbaka. Trodde den skulle försvinna men nu har jag fått en remiss till kirurgen så jag hoppas att jag kan få komma dit. Det är en infekterad körtel och det gör jätteont, kan inte ligga på rygg eller sidan. Men man ska inte klaga, det finns de som har de värre.

Idag har jag köpt mig en klänning, på Gina, den var jättefin. Ska ju på kryssning på lördag så jag tror den passar mkt bra faktiskt. Har dock inte provat den än så vi får se hur den sitter. Men nu orkar jag inte, ska vila lite innan det är dags för att åka iväg o sjunga.

Idag är det morfars födelsedag, skickar en hälsning till honom i himlen. Tänk att det är 3 år sedan som han gick bort, tiden går så fort. Usch men men. Han finns kvar i minnet o jag är säker på att han ibland tittar till mig och ser till att jag har det bra.

Annars händer inte mkt i mitt liv just nu. Allt är som vanligt, ingen förändring. Önskar dock att det kommer en förändring snart, allt går liksom på rutin.

Var o red igår och det var så härligt, fick Princess och vi gallopperade så fint igår, hoppade lite över hinder gjorde vi oxå. Får se vilken häst man får nästa gång, Cassy hoppas jag på.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Hur är det med dig gumman? Det har varit så tyst från dig ett tag nu...
    Hoppas allt är bra!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman...

    Jo tack det är bra...Har jobbat o varit bortrest.

    Hoppas att är bra med Er.

    Kramar

    SvaraRadera