onsdag 11 november 2009

Sjuk...

Usch, jag har blivit sjuk...Förkyld och totalt däckad. Hoppas att det inte blir värre, vill inte bli sjuk, har ingen lust att bli sjuk.

Men det är väl kanske min tur. Men det är väl, som jag skrev till en kompis, ett sätt för kroppen att säga "jag vill ha vila, låt mig vila". Kanske dags för mig att sova lite, inte för att jag gör en massa saker, eller jo det kanske jag gör, träffar folk nästan varje dag, jobbar m.m. Men jag tycker att det är riktigt roligt, jag trivs som bäst när det är folk omkring mig men nu ska det nog faktiskt vara skönt att vara själv ett tag.

Fast jag önskar jag hade någon som var här och tog hand om mig, denna någon är ju inte här utan i en annan stad men bara ett samtal bort och det känns bra.

Kram och god natt!

6 kommentarer:

  1. Usch då, hoppas du kryar på dig snart!
    Vet hur jobbigt det är med längtan. Patrik bodde ju i Norrköping när vi träffades... Det är tur att det finns både msn, telefon och sms =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det hoppas jag med..

    Just ja det gjorde han. Ja det är verkligen tur att dessa tre ting finns. O man blir ju lite ynklig när man är sjuk oxå, inte som killar kanske men lite..

    Tack!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja och det får man bli!
    Haha, nä som killar blir man ju inte. Det är riktigt synd om dem när de blir sjuka :-D

    Hoppas du mår bättre nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hehe ja det är ju de...Dessa små liv.
    Hoppas du mår bättre..

    Fortfarande snorig...däckad, har sovit hela dagen!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja jag mår faktiskt bättre nu tack och lov. Så sjuk som jag var vill jag aldrig bli igen!
    Hoppas bara småtrollen blir krya nu också. Jag är ju inte helt feisk, men iaf på god väg =) Orkar ju stå på benen iaf =)

    Usch då, men sova är bra! Jag saknade att kunna göra det ifred nu när jag var dålig faktiskt. Inte helt lätt med två småttingar som klänger på en.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Va skönt att höra att du är på bättringsvägen..Vet du vad det var, var du iväg o tog ngr prover?

    Här är det lite sämre, mår inte alls bra idag faktiskt.

    Ja sova är skönt, man orkar ju inte göra så mkt annat. Nej, det förstår jag...Du kunde ha låst in dig i ngt av barnens rum...Hmm, kanske inte så populärt iofs.

    Kramar

    SvaraRadera