fredag 13 november 2009

Vill inte...

vara sjuk...Det är så tråkigt usch. Och sen är det inte roligt att ligga här själv, ingen som tar hand om en. Pratade med mamma förrut i telefon och då blir man ju lite ynklig och bara längtar efter att få krypa upp i hennes famn, som man gjorde när man var liten, satt där och sög på tummen lekte med hennes kalla öra och hon snosade en i håret och pussade på en...

Pappa var här förrut med mat och lite annat, fil och juice, det var snällt. Tur man har dom. Stora syster ville också hjälpa till men jag vill inte utsätta henne för något annat, hon har nog med sitt, stackarn. Och jag vill verkligen inte smitta henne, skulle inte vara så bra.

Annars så sitter jag här, en fredag, själv. Men snart är det Idol, det ska bli kul. Imorgon var det ju tänkt att jag skulle gå på hockey på Nöjes med syrrorna men det går inte, jag är sjuk och orkar inte. Sen något annat tråkigt, jag missar konserten med kören på söndag, känner jag mig som jag gör nu så orkar jag inte och det är jättesynd för jag hade verkligen velat vara med, får hur jag känner mig imorgon och även på söndag.

Det får bli "körslaget" och vila imorgon istället, det funkar väl det med.

Kram på Er

7 kommentarer:

  1. Skönt med en snäll familj som hjälper till!

    Låter inget vidare, jag är faktiskt betydligt bättre idag. Har varit på benen större delen av dagen så det går framåt =)

    Ha en trevlig kväll och krya på dig!
    Ta ett härligt bad, det funkar alltid!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen :o)

    Härligt att du känner dig bättre, gött när man är på bättringsvägen.

    Ja, det kanske jag ska göra, bada är skönt.

    Tack desamma :o)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. krya på dig gumman.....kram carola

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Jenny: Men fy va elakt...Hur kan man säga så.
    O sen om personen ifråga var bjuden...Nej usch o fy...Såna vänner ska man inte ha.

    Lite bättre är det idag men nu har jag tagit en tablett så den har verkat lite...

    Idag blir det en lugn kväll med lite godis, frukt o julmust, mamma o pappa kommer förbi med de sen.

    Ha en trevlig dag/kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hmm...lyckades ta bort en kommentar som Jenny skrivit...Hmm, hur lyckas man med de...

    Sorry Jenny...

    Kram

    SvaraRadera