måndag 2 november 2009

Ny vecka!

Måndag idag och mycket tråkigt väder, usch o fy. Regn och rusk ute. Ska hålla mig inne tills jag ska jobba har jag tänkt, behöver sortera tvätt och städa lite, ska väl boka tvätt-tid också har jag tänkt.

Helgen har varit bra, mycket lugn, ingen utgång faktiskt. Det var skönt måste jag säga. Gjorde tacos i lördags och mös för mig själv. Lite tråkigt men det gick, hade sällskap över datorn så det funkade bra ändå.

Imorgon är det tyvärr ingen ridning men dock teroi istället, lika viktigt och roligt det också, men jag saknar hästarna och få rida.

På onsdag ska jag träffa en kompis jag inte sett på ett tag, det ska bli trevligt, prata av sig lite granna, känner att jag behöver det faktiskt.

Kramar på Er!

8 kommentarer:

  1. Ja nu är det riktigt novemberväder. Trist att det blir mörkt så fort...
    Gott med tacos och skoj att träffa gamla vänner!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha en fin vecka kram carola

    SvaraRadera
  3. Jenny: Ja det är jättetrist men ändå lite mysigt med lite tända ljus osv...Ja det är kul o träffa gamla vänner, hoppas vi kan ses snart ;o). Ja just nu är faktiskt allt mkt bra :o). Kramar

    Carola: Tack detsamma. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja absolut!
    Tyvärr har vi en ganska varm lägenhet så när man tänder ljus blir det nästan ohållbart :(
    Jag som älskar ljus!
    Ja verkligen, ska försöka ta mig upp snart!

    Åh, nu blev jag nyfiken :-D
    Kram!

    SvaraRadera
  5. usch då...ja då är det ju inte så lätt iofs, ni får sänka elementen när ni tänder ljus :o)

    Ja det vore kul o träffa dig, var ett tag sedan, tur att du har din blogg så man kan följa ditt liv ändå. Det är trevligt.

    Ja det förstår jag att du blir ;o)...Men det är lite pirr i magen :o)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Kom mitt förra inlägg fram?

    SvaraRadera
  7. Nä, tydligen inte =)

    Det är inte så lätt tyvärr. Vi har inte elementen på, men vi har rör som går under lägenheten (bor ju på botten) som gör att det blir väldigt varmt. Billig elräkning iofs =)

    Ja absolut!
    Kul att du tycker det, alla verkar inte hålla med dig ;-)

    Åh vad roligt! Vem är den lycklige?
    kramar!

    SvaraRadera
  8. Aha, ja men det är inte så farligt....Gött med lite värme iofs.

    Ja det tycker jag...Men som sagt folk är ju lite konstiga ibland....

    Han är kompis med en kompis bror, vi får se hur det går :o)

    Kramar

    SvaraRadera