söndag 8 november 2009

Mysig helg!

Så var denna helg till ända...Den har varit trevlig och mycket mysig måste jag säga. Hoppas att det fortsätter så men man vill ju inte ta ut ngt i förväg heller, vill inte bli sårad och besviken. Men jag tycker om personen i fråga och jag hoppas att han tycker om mig också, lite i alla fall

Nu är det en ny vecka, det vankas jobb, ridning, körövning, hockey, fest. Bra att ha saker att göra, slipper man sakna för mycket.

Imorgon är det stan med mamma och sen på kvällen ska jag vara sminkmodell för Mary Kay, det blir trevligt. Har aldrig varit det, hoppas att det går bra. Det tror jag, hopas också att det blir snyggt, har blivit sminkad några gånger men det har aldrig blivit bra, kanske är svårt att sminka mörka människor, just för att det ska se snyggt ut, jag vet inte.

Kram och God natt på Er!

4 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Så roligt. Jag håller tummarna för att det ska bli bra. Men det blir det säkert!

    Spännande att vara sminkmodell. Alltid skönt att bli ompysslad =) Jag har också blivit sminkad så där och har heller aldrig blivit nöjd. Men det beror på att jag mest trivs i en naturlig sminkning och de brukar alltid ta i rätt rejält... Jag ser ju ut som en clown då =)

    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman :o)

    Ja, jag hoppas oxå.

    Ja, det ska bli spännande, o jag håller med dig där, jag sminkar mig inte så mkt annars heller o när jag väl gör det så är det inte så mkt jag använder men när jag blivit sminkad ser jag oxå ut som en clown för de tycker jag "passar så bra" i just den färgen...

    Ha en bra dag ni med...
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jasså minsann...är du kär? Nu blir man nyfiken. Lycka till och tänk inte för mycket..det ordnar sig. Kram carola

    SvaraRadera
  4. Jag tycker mkt om honom det gör jag :o)
    Nej, jag vet att jag inte ska fundera för mkt, men det är inte lätt alla gånger....

    Kram

    SvaraRadera