måndag 23 november 2009

Pirret som försvann!


Helgen är nu till ända och en ny vecka har börjat. Helgen har varit bra men tyvärr så försvann pirret som jag trodde jag hade. Men finns inte känslorna där så kan man tyvärr inte göra något åt de. Jag trodde verkligen att jag hade dom men förstod här i helgen att det inte skulle funka. Jag tror personen i fråga märkte det också och jag hoppas att han förstår också.

Tycker om honom, det gör jag, men som kompis. Tyvärr har vi olika värderingar i livet och utan att avslöja vad det är så är det vissa saker som jag verkligen inte förstår att man kan tycka är bra. Men jag tror nog ändå att min drömprins finns där ute, han har bara inte visat sig än.

Jag vet att jag en vacker dag kommer att bli mamma, fru, få allt det där som jag bara drömmer om men det jag inte vet är ju när eller om den dagen kommer. Men man ska inte förlora hoppet än.

I lördags var jag och mamma på stan och då var i mitt i city på bokhandeln, jag köpte Andreas Carlssons bok "live to win", bra bok. Tog ju naturligvis kort också, han är riktigt läcker faktiskt. Inte så lång som jag tycker att han ser ut att vara i tv, men trevlig var han också, fattas väl annat iofs.

Denna veckan blir det jobb, ridning, kör och sen till helgen är det dags för kryssning med kompisarna, ska bli riktigt roligt faktiskt. Längtar verkligen, skönt och komma bort lite granna.

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Trist att det inte var prinsen, men bra också att du insåg det nu, och inte när det var för sent.

    Självklart finns prinsen där ute. Han kommer dyka upp när du minst anar det!

    Vad roligt med kryssning! antar att du mår bättre nu då. Skönt!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Ja det var trist men skönt att man som sagt upptäckte detta nu o inte senare.

    Haha, ja än har jag inte tappat hoppet ;o)

    Ja, jag är fortfarande snuvig men mår bättre, tack.

    Hoppas att Ni mår bra!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Livet går vidare..och nu är du ju vild o fri inför helgens tur....kram carola

    SvaraRadera
  4. Haha, ja Carola klart det gör :o)

    Kram

    SvaraRadera