söndag 16 augusti 2009

Bakisdag!


Nu är möhippan avklarad, den var mycket lyckad tycker jag. Hoppas bruden är lika nöjd med sin dag. Men det tror jag säkert. Vi tog det mycket lugnt med henne, hämtade henne och åkte iväg o käkade frukost, sen var de spinning pass på N´joy, sen lunch på stan och sedan tillbaka för att använda deras relaxavdelning med badtunna och avslutade med middag och lite lek hos en kompis. Fick ju sen också snosa på en underbar liten söt bebis, Tindra. Så himla söt o jag längtar verkligen till den dagen det är min tur, när man träffat rätt och kan bilda det där familjeliv man längtar så efter.

Idag har jag varit hos en kompis med en annan kompis. Vi skulle fira hans dotter som fyllt år men när vi kom så var hon inte där, hon hade redan åkt till sin mamma. Snopet men men. Hon får paketet en annan dag. Vi kollade på film men lilla jag somnade så fint i soffan, det var visserligen behövligt o filmen verkade inte så bra heller för delen. Men det var trevligt med sällskap.

Har varit så bakis idag, usch o fy. Men det var de värt. Varje gång man har druckit så tänker man att "aldrig mer" men så går det några veckor så är man där igen. Nästa gång jag ska ut är den 29:e då ska mina kollegor ska tacka av mig, det blir nog trevligt hoppas jag.

Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar