tisdag 11 augusti 2009

Träning

Har varit o tränat, idag blev det box-pass, igår var de aerobic och imorgon är det afro-dans. Har kommit in i något stim tror jag men det är roligt så länge jag håller på faktiskt. Har ju direkt inget bättre för mig som det känns just nu.

Vill så mkt men det är svårt att ta tag i saker o ting. Det är inte lätt alla gånger och det ska väl inte vara lätt heller för den delen. Men man kan tycka att lite lätt kan det väl få vara.

Nu blir det lugnt, ska väl se på tv eller så eller om det tom är något på de få kanaler jag har. Men icke så nicke. Får väl se på någon film då. Jag har "Da Vinci-koden" den är ju bra iof.
Helst av allt vill jag ha lite sällskap men det är inte så lätt alla gånger ska jag säga.

Nu ska jag äta äggmacka.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar