tisdag 25 augusti 2009

Ridning


Idag har jag varit o ridit, det var som vanligt lika härligt. Fick Pepita idag, precis som Princess så är hon en mycket stönig dam som gör lite som hon vill. Men visar man vem som bestämmer så är hon underbar att rida. Det enda negativa med henne tycker jag är att hon står i en box och jag har fortfarande lite panik över att gå in i en box men det gick faktiskt ganska bra ändå.

Nästa vecka önskade jag att jag skulle få rida en häst som jag inte har ridit men dock med kravet att det inte blev vem som äldst för jag är fortfarande mycket hästrädd. Jag önskade Juvel som också ska vara en bra häst att rida, vad jag har fått höra ifrån de andra.

Imorgon bär det av till Stockholm och Anna-Karin. Vi ska mysa, träna och gå på Junibacken. Hoppas jag kan träna för idag så körde jag min tå i väggen och det gör verkligen jätteont, haltar som bara den men jag tror vi ska gå på yoga så det ska väl funka antar jag.

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar