tisdag 18 augusti 2009

Ridning


Nu har jag varit och ridit och det var en otrolig härlig känsla, att få sitta uppe på denna häst. Idag fick jag Princess, en envis liten dam som gör lite som hon vill men är man tillräckligt hård så gör hon det man vill. Hon är riktigt behaglig att galoppera på och det gick väl sådär ska jag väl säga. Men vi lyckades ändå få till en galopp och det var skönt & härligt måste jag säga.

Kommer nog att ha en jädrans träningsvärk imorgon för jag cyklade fram och tillbaka också. Men det var skönt att röra lite på sig. Tråkigt nog så hade det blivit mycket mörkt ute när vi var färdiga med ridningen. Så nästa vecka så tror jag det blir bussen, ialla fall från stan och till ridskolan.

Annars är det inte så mycket mer att berätta faktiskt. Längtar redan till nästa vecka då det är ridning igen, får se vilken häst man får då.

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar