måndag 17 augusti 2009

Nya dag, nya tag

Idag ska jag träffa en kompis som jag inte har sett på länge. Ska fika lite o skvallra om allt som finns att skvallra om. Funderar så mycket nu så jag tror jag håller på att bli galen men har bestämt mig att inte försöka så mycket utan låta det komma naturligt eller hur jag nu ska säga. Orkar inte bry mig för jag får ändå inget vettigt sagt eller gjort. Orkar inte bli sårad heller för den delen.

Mycket ska man vara med om, många grodor ska man kyssa innan prinsen kommer om han nu någon gång kommer vill säga.

Kom inte in på universitetet heller, så jäkla tråkigt, håller visserligen på att söka nytt jobb men det är inte det lättaste heller ska jag säga. Man har ju haft den där tryggheten när man har haft jobb och nu när man inte har de så är det fasiken inte så lätt men jag vill absolut inte bli någon soffpotatis, usch. Vill ju jobba, ut och träffa folk. Inte bara sitta hemma. Det har jag inte tid eller ork med.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar