söndag 9 augusti 2009

Filipstad & Grythyttan


Idag har jag varit med med familjen till Filipstad & Grythyttan. Mysigt men jag skulle aldrig tänka mig att flytta dit faktiskt. Jättefint på sommaren men kan bara tänka mig hur lugnt det måste vara på vintern, ialla fall i Grythyttan. Carl-Jan träffade vi ju inte heller...

Så nu håller jag på att laga lite mat sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, något roligt hoppas jag. Annars blir det väl en lugn kväll o ensam - igen. Kanske tar en promenad i och för sig. Om det inte börjar regna.

Igår blev det en gråt-film. "I skuggan av värmen", den kan jag starkt rekommendera, båda till killar o tjejer. Fast egentligen är det en tjej-film. Eller egentligen är det väl ingen gråt-film men det är bara jag som är så jäkla blödig. Gråter för minsta lilla ju .

Nu hoppas jag att min tråkiga söndag blir lite roligare.

4 kommentarer:

  1. Ligger Gryvhyttan i Filipstad? :) Sorry min okunnighet hehe..
    vad handlar filmen om?
    kram Flóra

    SvaraRadera
  2. Ja det ligger väl lite utanför tror jag :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Filmen handlar om en tjej o en kille som träffas genom jobbet, hon är väktare o han är polis. Hon är även drogberoende. Se den, den är grymt bra.

    SvaraRadera
  4. hihi va bra då har man lärt sig nåt nytt, tack :)

    Då får jag ta o se den .. ha det så bra så länge o kram

    SvaraRadera