söndag 30 augusti 2009

Sista kvällen med gänget!



Igår var det sista kvällen med mina gamla kollegor och det var mycket trevligt o en del blandade känslor. Otroligt ledsen över att inte kunna få vara med detta härliga gäng o få dela de vi en gång delade, skvaller, glädje m.m.

Men kvällen var mycket lyckad, vi var hemma hos Jenny, käkade, lekte lekar, spelade spel o skvallrade om allt o ingenting. Blev en del jobb snack oxå men det gjorde inget iof, för det känns ändå bra att följa det som händer i alla fall för det är ändå inte så himla länge sedan som jag fick sluta. Lite drygt 1 månad nu tror jag det är.

Tyvärr så var ingen med ut, jag var ute med syster yster, det var roligt. Vi var på Glada Ankan och träffade på kusinen Robin och hans kompis Daniel.

Idag har jag inte gjort så mkt, sovit, varit på promenad o kollat på film.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar