torsdag 13 augusti 2009

Hur mycket ska man träna?!



Har tänkt träna idag igen, 4:e dagen på rad, är det bra? Har hört att man inte ska träna för mycket men hur mycket är för mycket. Jag tycker det är roligt o har inte så mycket mer att göra på dagarna för den delen. Och det är väl lika bra att fortsätta så länge man tycker det är roligt.

Annars är livet detsamma. Var på Jan Bylund i skoghallsparken igår, han är ju grymt rolig. Det var fullt med folk också. Några man kände igen från tiden som man bodde ute på öa. Saknar det faktiskt lite, hus vid vattnet. Fast jag vet inte om jag vill ha hus, radhus är helt ok, fast med rätt person så kanske den tanken ändras också i och för sig.

Nästa vecka börjar ridningen och det ska bli så himla roligt, har verkligen saknat hästarna. Det trodde jag aldrig eftersom jag är så rädd men den största rädslan har nog lagt sig, jag vågar ju gå in till hästen, fast jag tycker fortfarande det är lite läskigt när de står i boxen, känner mig instängd och får väl lite panik. Favoriten är Cassy, en helt underbar häst och otroligt snäll o när man rider henne så känns det som om man flyger fram. Har galopperat henne några gånger och det var helt underbart. Sen vet man ju inte hur mycket man får rida henne men hoppas det blir några gånger i alla fall.

1 kommentar: