lördag 8 augusti 2009

Ensam en lördagkväll!

Ja du...Ensam en lördagkväll kan ibland vara trevligt men just idag är det lite tråkigt. Men jag får väl sätta på en bra rulle o poppa lite popcorn så blir nog min lördag bra, hahaha.

Lite sällskap hade inte varit fel men många är upptagna med sitt. Jag var nog likadan själv när jag hade förhållande, satt mest hemma med kärleken eller så var vi ute tillsammans men nu när man är singel så kryper sig ensamheten sakta men säkert på. Ibland är det skönt med ensamhet men ibland är det en plåga o idag är det verkligen de. O man vill heller inte störa, låter jättedumt men så känner man ju ibland. Man vill inte ringa sina kompisar för de gör säkert ngt med sin respektive o då känns det som om man stör.

Idag har det varit riktigt hett ute, usch o fy. Men man ska väl inte klaga men det gör jag ändå, är ingen sola-människa, kan ju beror på att jag redan är mörk men det är ju visserligen gött att ligga i solen men inte för länge.

Sitter o kollar på "sommarkrysset" i brist på annat, men ska väl se en film snart tänkte jag. Får se vilken det blir. Blir säkert en riktigt tjej-film, typ dirty dancing, hahaha. Nej, det får de inte bli.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar