fredag 23 september 2011

Fredagkväll

Fredagkväll i ensamhetens tecken, känns sådär. Medans man läser om allas "fredagmys" på Facebook så värker det lite i hjärtat och då syftar jag på de som har någon att dela den med. Jag har mitt fredagsmys med mina vindruvor och ett glas vin, eller ja 2 glas har det blivit mycket gott vin ska jag säga.

Jag har kollat på Doobidoo där Karl Dyall var med, min lilla snygging och nu ser jag på "Skavlan" där Kevin Costner är med och det är ytterligare en snygging, herregud vad jag kär jag var i honom i "Robin Hood" och "The Bodyquard". Jag minns så väl när jag var 14, 15 år och jag och min vän Jenny hyrde filmen bodyguard, herregud, vi kollade på filmen 7 gånger i ett sträck, men den är riktigt bra faktiskt och man tröttnar aldrig på den heller. Whitney Houston var väl sådär som skådespelerska men sjunga kan hon och jag minns att jag var avundsjuk på henne som fick kyssa denna snygga karl och även hon som spelar mot honom i "robin hood". Nu är han äldre men fortfarande lika snygg, i mina ögon. Han sjunger oxå, och det riktigt bra måste jag säga, det är sexigt med killar som kan sjunga och spela något instrument ;)

Hade en svacka på jobbet igår, vet inte varför, det är rör sig för mycket tankar i huvudet att det var svårt att fokusera men idag gick det bättre och det var roligt. Vet inte varför jag har såna dagar men jag tänker nog för mycket och önskar att jag inte gjorde det så mycket, vill helst ha svar på alla mina tankar, fast vill man ha alla svar, man blir kanske sårad för livet, fast det har jag nog redan blivit.

Nu ska jag fortsätta med mitt vin.

Kramar Jossan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar