tisdag 27 september 2011

Jobbat och tränat!

Idag har jag tränat, kors i taket. Det var ett tag sedan som jag var på ett pass, har varit på mycket promenader men inte tränat så. Det var roligt men jag var inte så förtjust i passet tyvärr, ledaren hade inte så bra musik faktiskt. Det var ett bas pass jag var på, ett enkelt pass som funkar bra när man inte har tränat på ett tag. Det finns ett sådant pass på måndagar kl 17.00 och det passar ju också och det är ju tidigare, detta var verkligen in senaste laget tycker jag, var inte hemma förrens efter nio. Jag kan på måndagar åka direkt efter jobbet, det funkar för det där med att först åka hem och sedan åka och träna funkar inte tyvärr inte för mig. Sätter jag mig ner i soffan så blir jag kvar där :).

Nu ska jag snart gå och sova!

Kram Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar