lördag 10 september 2011

Lördagkväll

Här sitter man ensam en lördagskväll och har inte så mycket att göra. Nu känner jag verkligen för att göra något men egentligen orkar jag väl inte riktigt eftersom jag inte känner mig helt kry. Men något hade man ju kunnat orkat göra. Ut på krogen är det ju inte tal på, då är jag helt död imorgon och det kanske inte är så lyckat.

Hade väl en plan in mitt huvud men den gick in stöpet, det var synd men men det är inget att hänga läpp över. Jag sitter här med ett glas vin och kollar på "Gäster med gester", det är kul men inte lika kul som det var förr måste jag säga. Jag är inte så förtjust i Rikard Olsson som programledare, han är ganska tråkig. Det var lite roligare när det var Lennart Svahn.

Imorgon kommer mamma och pappa hem, de har varit i Tyskland. Blir skönt att ha dom hemma igen, nu när man har varit sjuk så saknar man dom lite extra mycket också. De har köpt med lite saker också :). Nutella bla, det är ju så gott.

Ha en trevlig lördag.

Kram Jossan


(bild lånad från Google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar