onsdag 28 september 2011

Tillhörighet!

Idag var det jobb och det funkade helt ok. Kan ibland känna att jag längtar bort men ändå inte. Jobbet kan vara roligt ibland och ibland kan det vara rena döden fast det är nog normalt att känna så antar jag. Arbetskamraterna trivs jag med, det är det inte något snack om men ibland kan jag känna att jag inte har så mycket gemensamt med dom. Många är yngre men har ändå kommit längre i sina liv än jag. När jag hade min andra tjänst kände jag mer tillhörighet än vad jag gör nu och sen jag slutade så känns det inte på samma sätt längre vilket är synd för jag saknar de. Visst, de finns kvar men det känns ändå inte på samma sätt som förut när jag först var säljare, sedan kundansvarig och nu säljare igen. Kanske bara är en känsla jag har. Många tankar som snurrar, som vanligt.

Imorgon är det torsdag och dags för hockey, man hoppas att de kan prestera denna gång och inte förlora för det ser inte bra ut denna säsong faktiskt. Men man hoppas alltid för Färjestad är och förblir ett super bra lag i mina ögon men visst de har tappat många bra spelare men de måste ju ändå kunna leverera i alla fall. Vi får se hur det går för dom imorgon.

På fredag åker jag till Stockholm på kurs, jag ska på "skyddsombudskurs", det ska bli mycket intressant och roligt. Kul att komma iväg och göra lite annat på arbetstid. Sen på kvällen är det afterwork, tänkte gå dit en sväng men det blir lugnt, jag lär nog vara ganska trött efter tågresan. Hoppas man kommer upp i tid också, tåget går 06.38, mao i ottan men jag får ställa klockan 2 gånger, sen brukar jag alltid sova dåligt innan jag ska iväg någonstans just för att jag är rädd för att försova mig. Men jag har en väckarklocka nere i källaren som jag kanske får ta upp.

På återseende!

Kram Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar