måndag 26 september 2011

Ny vecka!

Måndag idag, en helg som har varit bra :). Lite fest och lite städning hemma har den inneburit.

Idag har jag jobbat och sen har jag varit hos min kusin och morbror som firar deras födelsedagar idag, det var trevligt. Fick också ett glädje besked gällande min bil, min ena morbror som mekar mycket med bilar och är väldigt duktig på det, har tagit hand om den och har kollat på den. Nu har han beställt delar till den och det visade sig vara hälften så dyrt mot vad verkstaden hade sagt och sen var det heller inget fel på startmotorn dock var det något med lamellerna. Men delarna kommer att kosta 2100 kronor och sen ska han ha något betalt. Men jag är glad över att jag inte behöver betala 8800 kronor som verkstaden skulle ha så jag är evigt tacksam över att han kan hjälpa mig. Och jag hoppas också att bilen kommer att hålla och jag lovar att vara rädd om den som jag dock redan har gjort.

Imorgon är det jobb och sedan friskis, har tänkt att träna också, det är ett baspass klockan 20.00 som jag tänkte gå på. Det var ju år och dar som jag var och tränade och kommer nog att dö men men, man måste ju börja någonstans. Onsdag ska jag träffa en kompis och fika lite, det ska bli trevligt och på torsdag är det hockey, det ska bli riktigt kul. Hoppas bara att de vinner denna gång för de har ju inte presterat bra alls de senaste gångerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar