tisdag 13 september 2011

Mongobil :)

Idag har jag bogserat min älskade bil till en verkstad. Jag har ju köpt en bil som jag trodde skulle vara i sin ordning, enligt försäljaren var den det trots att både jag och pappa kände att det kändes lite konstigt när vi tryckte ner kopplingen, men försäljaren lovade att det inte var något fel. Men den har gått helt ordentligt tills för några veckor sedan så det knappt gick och växla och sen dog den helt och hållet. Jag tror det är något med kopplingen men jag är inte säkert och jag kan ju absolut INGET om bilar :). Men jag hoppas att går att fixa och att det inte kostar skjortan.

Annars så flyter livet väl på, tankarna är många men jag hoppas väl att det går åt rätt håll.

Kylan har som jag skrev sist kommit och det är så jävla kallt, kommer nog förmodligen duscha flera gånger per kväll numer för jag fryser ju som ett as. Behöver värme och även kärlek, hoppas det kommer :).

Ikväll händer det inte så mycket hemma, det blir att kolla på tv ser just nu på idol och gud vad jag önskar att jag hade mod att anmäla mig, men tyvärr så har jag inte de, ta en dusch och sedan krypa ner och läsa min romantiska bok som får tankarna att flyga iväg hur mycket som helst. Man intalar sig ju att det är ju bara en bok men ibland känns det verkligt och man känner igen sig så i karaktärerna. Jag läser en trilogi utav Nora Roberts, hon är verkligen jättebra. Inväntar en annan serie utav henne också, började på en bok men nästa kommer inte förens i oktober.

Kram Jossan



(det är inte dags att DÖ än!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar